Min lilla papegoja..

Jag är en person som verkligen har ett uselt ordförråd, jag har dock blivit bättre med åren & sen jag blev mamma, men visst slinker det in en liten svordom här & där.. Jag kan inte styra över det ibland dom bara sitter där i meningen innan jag tänkt till:-)

Iaf nu ikväll så skulle jag fixa min shake efter träningen & då jag skakade till den så hade inte locket låst på så utan att tänka, kom ordet *satan* ur munnen!!!

Jag som trodde Leia var inne i vardagsrummet böev ganska pass när en söt liten Leia kommer gåendes i hallen & utbryter..

- Satan!! Leendes & bärande på mina nycklar..

Jag fick snabbt ur mig något idiotisk föklaring att så får man inte säga & jag hoppas hon tappar bort ordet lika fort som det kom in i hennes mun, så hon inte går & upprepar sig på förskolan imorrn..*hemska tanke*

Nä usch, jag måste verkligen tänka till att säga något annat då det inte riktigt går som det ska för den här lilla papegojan har större öron än en elefant just nu:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0