Inget speciellt..

Nä idag har det varit en helt vanlig & förhållandesvis lugn dag & kväll..

Har precis fixat Leia´s matsäck med pannkakor & morotsstavar eftersom dom ska imorrn iväg på en heldagsutflykt till Berga lantbruksgymnasium.. Kommer bli populärt hos henne & hon lär nog va rätt uppspelt 6 trött då hon hämtas imorrn, min lilla krabat..

Jag har idag en träningsfri dag då Jarkko tatuerar broder sin så idag har jag faktiskt bara hållt mig till CB 6 ett ägg:-) Känner ändå ingen direkt hunger så då kan jag lika gärna skippa att fixa någon mat åt mig, dom andra åt chinamat vilket blev poppis..

Imorrn slutar man tidigt & förhoppningsvis kommer jag iväg på träningen, annars får jag väl ta gamla orbin till hjälp..

Nu ska jag kolla klart top model, sen kika in på lite bloggar..

Ha en skön kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0