In i dimman!

Go morron därute..

Här i Västerhaninge ligger dimman tät och jag och Leia ska bege oss ut i slasket snart, mammsen måste bara få i sig sin dagliga dos av morgonkaffe för att orka ta tag i dagen:-)



Jarkko sticker som vanligt på lördagar iväg och tränar thai men då han kommer hem så ska jag även ta tag i städningen härhemma, ser verkligen hemskt ut härhemma nu då jag haft fullt upp hela veckan med jobbet och igår hade jag tvättstuga så nu ligger det en rejäl hög med Ikea säckar igen som väntas på att bli vikta och upphängda..

Påbörjar idag även min stegräkning så det ska bli spännande att se hur mycke jag igentligen går en dag, tror dock att jag går betydligt mer på jobbet då jag inte gör annat än springer efter illbattningarna som busar runt med oss hela dagarna:-)

Ikväll blir det schlager och någon god middag, måste bara hitta något smarrigt att äta som passar hela familjen, blev ju pepparbiff med tomat & mozzarellasallad igår så idag kanske vi slår på kyckling eller fisk..

Vad ska ni underhålla er med idag då??

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Hej du!



Jo fast nu har jag tagit bort bilderna och har bara inlägg o meny.

D blev så struligt för alla.



Tack,men jag har fortfarande 16 utav 28 graviditetskilon kvar.

Så jag vill bli av me iallafall hälften.

Jag är världens mest lata människa,så träna är tyvärr ganska uteslutet för min del.

Hoppas d går bra för dig med kuren.

Och tack för komplimangen!



Ha en fin kväll du med och jätte kul att du gillar bloggen.



Kram

2009-02-07 @ 15:14:55
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0