Helt färdig..

Sitter nu & softar framför datorn innan jag ska ta tag i diskhögen som växer på något konstigt sätt så fort man lämnar köket, det här med att hålla sig till ett glas mm existerar inte här & man ska vä va glad att glas är en bristvara i detta hus:)

Leia sover efter en lång dag på förskolan & Jarkko tränar, själv var jag upp & körde i 1½ timma sen var det hem & avbyta, hade kunnat köra ett bra tag till så peppad är jag nu med träningen..

Tror att det är för att  jag verkligen har bestämt mig den här gången för att hitta tbax till sig själv & att jag tar mig tiden att få egentid numera, har ju i 2 års tid igentligen bara låtit mig förfalla, men nu är det ändring som sagt..

Att köra kombinerad funkar oxå galant & det ska bli spännande att se var vågen landar på nästa gång, har dock ställt in mig på att jag kan ha gått upp något, men då får jag se på måtten istället..Där tror jag att det hänt lite iaf..

Mora träsk blev ju inställt, men vi tog oss till Blåkulas ridskola för att inspektera hästarna & dte blecv en succe, dock fegade Leia utr då hon skulle få klappa söta shettisen William:-) Blev väl lite väl mycke hästar på bägge sidorna..

Blir till att göra fler besök där så hon får vänja sig lite med hästar, kanske testa en ponnyridning någon gång..

Nä nu måste disken tas innan jag beslutar mig för att krypa ner i sängen istället..

En rätt alldaglig dag med andra ord:-)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul att barnmorskan kom och sa att hon hade fel..

Ja man ska nog inte gå efter vågen så mycket som man har en tendens att göra. Utan måtten och hur kläderna sitter..



Ha det gott

2009-02-03 @ 11:44:55
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Nina

ja skönt att det var det!!



ja det ska bli jätte mysigt. sitter och pular med det varje dag nu.. :D

2009-02-03 @ 22:50:50
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0