Duktiga jag..

Ikväll var det träning på schemat, men hela familjen däckade i samband med Leia´s nattning. Vaknade upp tio i åtta och gymmet stänger ju nio så sömndrucken som jag var så kom tanken på att skippa kvällens pass, men se när jag satt på toan så vaknade träningsdjävuln i mig..

Banne mig att jag ska iväg, hinner ju faktiskt köra nästan en timme om jag skyndar mig, så fort på med kläder ut i garaget och 5 minuter senare så infann jag mig på gymmet:-)

Var ju konditon på programmet idag så 30 minuter crosstrainer på lägsta nivån och sen la jag till magövningar tills dom stängde blev iaf 360 förbrukade kalorier och nu sitter jag här och mår bra till tusen..

Träningen ger mig så mycket mer än viktminskningen och jag kommer nu aldrig ge upp den igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0