Dagens träning.

Idag blev det mest styrka på dagens program, 10 minuter kondition före och efter passet dock..

Känns bra att börja komma in i träningsrutiner och nog blev jag sugen på att slinka in på body pumpen idag, men har känningar i min vänstra vad idag, vad som orsakat det vet jag inte..

Imorrn får jag se om jag hinner med gymmet, Jarkko ska iväg och påbörja sin ryggtavla så vi får se när han är klar med första sittningen..

Blev dock 360 förbrukade kalorier på dagen 60 minuters pass och det är jag nöjd med, skulle dock vilja ha en bra stegräknare så jag kan ha koll på vardagsförbrukningen oxå..Den jag inhandlade för hela 40 kronor var ju rena skiten så jag får nog lägga några kronor extra nästa gång. *snål eller vad?*

Det är ju som sagt att det som kommer in ska ju även ut och då är det bra att ha koll på kalorier in och ut:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0