Bruten nagel..

Ja som om det inte vore nog med Leia och hennes öroninflammation så lyckades jag under mitt träningspass stöta till ena tumnageln så illa så att nageln gick åt skogen, så nu ser det illa ut:-)

Har ju tid om 1½ vecka hos Sofie på Karins Nagelhörna efter min lyckosamma vinst:-) Så orka fixa till den nu, nä jag får väl gå och gömma tummen tills dess..

Träningen gick riktigt bra idag och idag blev fokuseringen på mage, rygg och ben så imorrn blir det armar för hela slanten:-)

Nu slappa i soffan då jag är värd det och lika bra att ta tillfället i akt medans lillskrutten sover..

Kommentarer
Postat av: Karin

En liten fråga...varför lägger du inte in bakgrundsfärgen på din header som bakgrundsfärg på hela bloggen?

kramizz

2009-02-10 @ 23:00:06
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Heyli

nu kanske du får detta två gånger men.. blogg.se strular.. :p



menja, de finns mycket billigt på den affären :)



fick ganska mycket gjort idag ändå trots att vi kom iväg så sent! hoppas du haft en bra dag :)

2009-02-11 @ 00:38:00
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0