Äntligen hemma..

Kom hem för ca en timme sen & jag är helt sut, blir sängen & filmen bröder som får roa mig resten av kvällen..

Har ju öppningen imorrn så man hinner inte somna förrän klockan ringer men sista dagen för denna vecka & sen är det helg, såå skönt..

Föreläsningen var riktigt bra och den gav oss många skratt, kanske blev det lite mer pga att vi var lite trött efter en dags jobb, men det gav en lite att tänka på hur man kan jobba lite mer med barnens språkutveckling..

Veli Tuomela - Språkkonsult..




På vägen hem hände en liten läskig grej på pendeln..

Hör hur något kvider bakom mig & tänker först att det är en hund, konstigt jag vet, men iaf så hör jag strax efter det en rejäl duns & ser hur kvinnan bakom mig rasar ner i golvet..

Fattade inte vad som hände & fick nog en liten chock, trodde hon fått en hjärtattack eller något & höll på att dö framför oss. Tack och lov så kvicknade hon til snabbt och föklarade att hon hade epelepsi och slumrat till, men gisses vad tankar kan snurra på så kort tid i ens lilla huvud..

Nä usch var riktigt läskigt..

Kommentarer
Postat av: Karin

Japp.....du har vunnit...Grattis tjejen...

2009-02-05 @ 21:59:32
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Karin

Toppen...då är du VERKLIGEN värd vinsten...ler

Boka upp dig på min underbara Sofie och tala om för henne att det innefattar en borttagning med..

Vi fixar det...Kramen..

2009-02-05 @ 22:10:44
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0