Råförkyld och fullspäckat schema..

Ja så har förkylningen eskalerat från ont i halsen och täppt näsa till en fullspäckad snorig näsa som behöver snytas gång på gång, halsen fortsätter värker och den ständiga ret/slemhostan har gästat mig hela natten:-(

Man ska väl vara glad för att febern ännu inte våldgästat min kropp:-)

Dagen innebär ett fullspäckat schema och just nu vet jag inte alls vart jag ska ta och börja efter jag stoppat i mig någon frulle??

* Måste gå igenom alla mail jag fått på annonsen om vår lägenhet samt sålla bort och kontakta dom som är intressanta för en visning till nästa helg.

* Försöka få hem lite flyttkartonger så att jag kan börja tömma skåpen iallafall.

* Har tvättstuga ikväll.

* Måste städas härhemma också.

* Gå igenom vad som ska med från källaren, dvs bebissaker.

* Göra adressändring och flytta bredband och tv.

Har igentligen några julklappar till som måste inhandlas men dom får vänta till en annan dag helt enkelt, vill få det mesta inför flytten klart till nästa helg eftersom vi åker till Sundsvall den 23 och sen tar vi kanske en avstickare till Dalarna för att fira nyår så det blir inte så många dagar att göra så mycket på härhemma efter det då jobbet väntas återigen den 5 januari och vi börjar väl småflytta småsaker redan den 4 men tar möblerna den 8 januari..

Nä nu måste jag se till att få i mig frulle då resten av familjen redan käkat och min kropp börjar skrika efter MAT:-)

Ha en skön Lördag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0