Jullov..

Jaha så avslutade man detta år med en vabbdag och jag som var så nöjd med att jag bara hade en vabbdag denna termin får nu utöka den med en till:-) En dag tidigare på Jullovet med andra ord;-)

Man ska inte direkt klaga om jag säger så och det är ju alltid underbart att vara hemma med mitt monster;-)

Fick feber sent igår, men den ser ut att ha sjunkit så nu är det bara en hel del snor som nyses ut och lite hosta annars så är hon relativt pigg.

Funderade ett tag på om vi skulle packa in oss i bilen redan ikväll efter att alla rapporterar om kaos på vägarna, men jag håller mig till min lilla agenda och det är att vi åker tidigt imorrn bitti vid sex, kör lungt och stressar helt enkelt inte.. Undvik taskiga omkörningar och kör efter trafikmängd och väder helt enkelt, inte första gången jag förbereder mig för att köra i mer eller mindre snöstorm, så är det 70 som gäller hela vägen så får det bli det då, för några liv här riskerar jag inte för några minuter tidigare framkomst.

Idag ska jag utnyttja denna vabbdag till att göra lite nytta och sånt som jag skulle få göra sent ikväll istället, så det blir till att packa, städa upp lite och packa lite prylar inför flytten.

Skrev på kontraktet igår så nu är det bara två veckor kvar till flytten blir av:-)

Nä nu ska jag fortsätta med min frulle för att somna om gäller varken för mig eller Leia, är man vaken så är man så lika bra att ta tag iallt redan nu:-)

Ha en skön dag sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0