Gravidkossa..

Yes thats me!!

                                                 Trött, sliten gravid småbarnsmorsa:-)


Vecka 20 är passerat och vågen visar 13,2 kg upp och vad gör man?? ½ kg upp per vecka är vad som numera sker med min kropp oavsett vad jag äter och hur mycket jag rör mig, bara att gilla läget och tänka positiva tankar att detta är sista gången jag ger mig själv tillåtelse att bli såhär pass tjock så lika bra att njuta av tillfället:-)

                                     

                                                                      Vecka 20.

                      


Annars har denna vecka varit rena hormontrippen för hur mitt humör pendlat från irriterad till jäkligt IRRITERAD!!


Jag har tom vaknat irriterad så illa är det i dagsläget, har dock haft en någorlunda dag idag så kanske det vänder nu??

Foglossningen har blivit värre, men endast på kvällstid då jag kommit hem och inser hur trött jag igentligen är och dessutom så har jag hjärtklappning med jämna mellarum, riktigt obehagligt är det..

Nästa vecka ska jag äntligen få träffa min BM igen och få prata av mig lite, samt ta alla tester och se att alla värden är som det ska, misstänker dock att jag åker på att käka järntabletter nu, men håller tummarna för att jags ka slippa, blir så jäkla hård i magen ju:-)

Att det är 20 veckor till jag ska gå omkring med krabat i magen, det vill jag inte tänka på, för hur snuttigt och gulligt det ska vara att va gravid så tycker jag just nu det bara är jobbight, inte i närheten av hur det var med Leia då jag endast hade mig själv igentligen att ta hand om och kunde ligga och lata mig hur mycket jag ville, nu ska det jobbas, hämtas och lämnas, fixa middag, städa, mysa med Leia, mysa med Jarkko ja tiden räcker banne mig inte till och min ork ska vi inte prata om, men nog gnällt nu..

Nu blir det husfruar och ni får ha en skön kväll alla därute..

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Du är en snygg gravidkossa Linda =) Puss på ré

2009-12-09 @ 13:26:17
Postat av: Linda

Tackar Lena:-)Puss..

2009-12-10 @ 22:16:57
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Linda

Tackar Lena:-)

2009-12-10 @ 22:17:08
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0