Vägdag...

Ja så har vi nu kommit förbi en vecka och jag som knappt tränat  under denna vecka, samt svullat polarkakor och tårta på jobbet trodde verkligen inte vågen skulle peka nedåt för mig:-)

Måste bero på att under denna vecka så har jag inte ens rört något som har med en Sibyllakiosk eller pizzeria att göra, blev ju nästan varje dag under semestern att vi svullade skräpmat en gång om dagen..

Men iallfall så har både jag och Jarkko gått ner denna vecka så nu kör vi på och laddar ännu mer denna vecka, ska verkligen försöka låta bli mellismackorna på jobbet:-)

Ikväll kör jag ett rent konditionspass på en timme peppad till tusen:-)

17 Augusti efter en vecka..

Jarkko 96.4 - 1.2 kg

Linda  - 0.6 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0