Dvala...

Har nu förbrukat två veckor på jobbet och jag har väl inte jobbat ihjäl mig precis, men nog har jag varit som i dvala på kvällarna då jag kommit hem.. Lite mat sen har det varit sängen som gällt varje kväll..

Veckan som kommer börjar det iallafall hända grejer på jobbet, då instormas vår avdelning av 14 små krabater som ska skolas in och det ska bli så spännande:-)  Kommer att vara jobbigt alldeles klart, men då verksamheten kan komma igång efter alla inskolningar så kommer det bli så skoj att få jobba med en helt ny grupp från start..

Härhemma löper det på som det ska, Leia får mer och mer attityd och det är ju bra i framtiden, men just nu så kan man verkligen få spelet på hennes JAG MÅSTE...JAG VILL.o.s.v. 

Girl with attitude!!!



Finns ju även underbara stunder också och hon har ju verkligen blivit ett STORT barn som hon säger, flyttar över till storbarnsavdelningen på måndag och det är en stor grej i hennes liv just nu..Samt att hon fyller år om två veckor och det som står högst på önskelistan är en blå cykel och en Rorrihjälm, ja det är nog nästan så att hjälmen är viktigare än cykeln i dagsläget..

Jarkkos och min lilla täävling lebever än, men då jag har gått men en djävulsk träningsvärk hela veckan så gör jag mitt först träningspass efter söndagen idag och jag har nog syndat lite väl med både polarkakor och tårtbitar på jobbet, men en rolig grej är det iallafall..

Nu blir det gymmet sen får vi se vad som händer..

Vad händer hos er då??

Kommentarer
Postat av: Alma

Trevlig blogg :)

2009-08-15 @ 08:43:44
URL: http://lloki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0