slut som...

0-46f668282e75bdb9737f2eccd6aa8dd9.png

Kolla varifrån!

slut som artist. Är nu inne i dag tre i inskolningen och det går super:-) barnen är hur coola som helst och föräldrarna likaså. Men nog känns det i kropp och hjärna trots det lugna tempot vi håller. Däckade med Leia igår och jag hade gärna sovit vidare nu på morgonen, känns inte alls som att jag sovit i nästan tio timmar i natt. Nä nu ska jag samla ork via mitt kaffe så ni får alla ha en underbar dag. Ska tydligen bli den sista sommardagen så njut:-)


Kommentarer
Postat av: Nina

hejhej! ledsen för det sena svaret. har ju haft fullt upp å då ja hade tid å försökte att svara - ja då funkade ju inte bloggen.. så himlans typiskt..



ja just det du klippte dig med.. ja det känns ju kanon skönt faktiskt.. man kan vakna å inte behöva bry sig allt för mkt hur håret ser ut, annars så har ja ju bara uppsatt. va e det för frissa? ser ju så trist ut att bara ha det så hela tiden..



så ja sa kapa! :D å allt föll i mitt knä.. känns iaf skönt å det är huvudsaken. sen växer det ju alltid ut :D ska försöka spara min lugg nu med..



va har ni haft för er på sistone...

2009-08-23 @ 17:35:30
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0