Semester!!!

Har inte jobbat en månad men redan nu skriker min kropp efter semester...

Att ha inskolning med 12 små krabater tar verkligen på krafterna och dom där små 30 minuters rasterna man gnällde över förr, ja dom längtar man efter nu då 30 minuter i en soffa ter sig som en evighet just nu:-)

Men annars rullar jobbet på bra trots inskolningar, personalfrånvaro och en lusepedemi som ger mig psykiska men, iallafall i form av en sönderkliad hårbotten pga inbillning..

Har nu gjort så många undersökningar på mitt hår så lus är uteslutet i dagsläget...

Bilen står där den står, dvs i garaget och där lär den bli ett tag då vi nu väntar på svar från Stockholm stad om vem trädets ägare är och vem som ansvarar för det.. Kan ju tycka att skulle detta träd ha stått på en tomt och det hade rasat in i någon annans hus och kraschat rutor och dylikt så hade ju trädets ägare varit den ansvarige och inte den vars hus blivit demolerad.

Eller tänker jag fel???

Ja tiden får utvisa hur det blir med den saken, men vi kommer iallafall fixa till den annars så att den fixar besiktningar och är körduglig iallafall några år så lånet hinner betalas bort.. Skiter blanka f*n i om lacken är rispig och några bucklor finns kvar.. Ska allt fixas som bilen var så kan man nog räkna med en uppåt tretti tusen säkert och det är pengar vi inte har att lägga på en bilreparation i dagsläget:-(

Men håll tummarna för att trädets ägare blir ersättningsskyldiga till oss:-)

Nu ska jag kika in på lite bloggar sen blir det premiär på nya serien True blood på ettan:-)


Kommentarer
Postat av: Heyli

men va hemskt de som hänt er bil! trädet bara rasade eller?



nää eller hur skor kan man aldrig få för mycket av de är de jag fösöker tuta i min pojkvän också men han fattar inte riktigt :p

2009-08-26 @ 23:48:56
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0