Gårdagen..

Hade ju en plan att vi skulle befinna oss på stranden större delen av dagen igår, men ibland blir det inte alls som man tänkt sig:-)


Först intog vi Söder så Jarkko fick träna av sig lite adrenalin i form av thaiboxning, Leia blev dock rädd då han gick upp i ringen med en bjässe i Leia´s ögon:-) Fick förklara att på klubben så får man leka sådär om båda är med i leken, men ABSOLUT inte utanför.. Vi vill ju gärna att Leia ska få lite intresse i att lära sig iallafall självförsvar någon gång i framtiden så hon får ju inte  bli skrämd.. Efter det så tyckte hon det var skoj att se hur Pappa och Timmo sparrades samt att se alla andra som slog och sparkade på mistarna, så det kanske blir en liten kamsportstjej i framtiden..


Lite uppvärmning..





Sen begav sig Leia och jag till Tanto där som sagt våghalsiga hoppade rakt ner i ett studsnär, Leia tyckte det var såå kul att se på så där vart vi ett tag:-)





Efter detta blev det lunch ute i Bromma hos Timmo och där blev vi ett tag så när klockan närmade sig fyra begav vi oss istället för Bromma beach till Ängby badet så Leia fick sig ett dop som lovat..









En skön dag helt enkelt, men idag blir det stranden för hela slanten:-)

Kommentarer
Postat av: Heyli

de vart jättensnyggt iaf :)



jaadu bra fråga där :p jag har inte sålt nåt så långt förut... beror lite på om du hade tänkt ha nå berlocker på och isåfall hur många och så. vet i alla fall att jag kan inte göra det i svart då jag har jättelite kvar av dom läderbanden, finns inte att beställa heller... men i dom andra färgerna kan jag göra :)



berlock nummer 7 var väldigt populär, om jag kommer på varifrån jag köpte den så köper jag nog hem mer :)



haha, rolig kväll var det allt, och bakis kan jag lova att jag har vart hela natten och hela dagen :p men de är sånt man får ta!

2009-08-09 @ 22:30:18
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0