Bilder från S-vall..

Vår vecka i s-vall var den största avkopplingen på denna 4 veckors långa semester där jag och Jarkko verkligen kunde släppa allt och bara njuta.. Så mycket egentid har vi aldrig haft och vissa stunder saknade man tom Leia´s trotsiga humör:-)

Hon ville inte ens sova tillsammans med oss utan skulle sova med Mona och morfar och ja man får ju helt enkelt passa på att njuta av egentid vare sig det är dagtid eller nattetid..

Rövade dock bort henne en dag för att göra oss ett besök på Norra berget, var evigheter sen jag var däruppe och nog är det lika mysigt att strosa omkring där som vuxen..Var typ den enda dagen som kameran användes och Leia fanns i närheten så här bjuder jag på lite bilder därifrån..


Den mytomspunna Skvadern.



 
 
Småsur eller???



Dom söta kossorna.



Mysiga småhus som vi utforskade..



   

Ett sött litet lamm mötte vi oxå..





Kanske är detta Norra berget´s alldeles egna trollebro??





Även fågelfän stötte vi på..





Världens sötaste enligt mig..





Klart pappsen måste prova sin styrka och balans oxå:-)





Och slutligen en bild på fotografen, dvs mig..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0