Utvecklingsamtal.

Idag var det återigen dags för utvecklingsamtal på Leia´s förskola och vi fick även lite info om höstens flytt till storbarnsavdelningen, tänk att min lilla skrutt som vi nyss skolade in ska börja på storbarn snart, känns så stort på något sätt:-)



Annars var det bara bra med Leia och hennes utveckling, hon tar för sig i mindre grupper och ÄLSKAR verkligen att vara i skaparhörnan.. Ja vem kunde tro något annat så som hon målar, ritar och klipper härhemma:-) Visst det är mest drakar som intresserar henne, men det skyller jag på pappsen:-)

Potträningen som verkligen gick framåt men som nu har fått ett kraftigt bakslag ska vi vänta med ett tag tills intresset återigen dyker upp, försöker iallafall att få henne att gå dit på morgonen och lite då och då när vi ändå är hemma, men det stora intresset har tyvärr svalnat, men som sagt, det kommer när hon är redo helt enket.. 

Nä nu blickar vi framåt och redan efter valborg ska dom en dag i veckan besöka sin nya avdelning och på så sätt slussas över till efter sommaren.

Hon kommer att prata sönder oss om storbarn härhemma så som vi gått på att när hon går på storbarn så får hon vara i dom stora klätterställningarna, var väl tur att hon i helgen lyckades träna upp sig så att hon nu på egen hand klarar av att ta sig upp på dom:-) *mammsen är ju höjdrädd så någon större hjälp får hon ju inte av mig;-)*

Nä tiden flyger iväg och snart står vi där inför första skoldagen, jag minns den dagen så väl själv, hur stolt man var över sina nya fina skolkläder och väskan ska man ju inte tala om:-)

23561-510_120x120.jpg

Kommentarer
Postat av: Design By Diva



Javisst går det fort!

Min tjej blir 1 år snart, inte länge sedan jag gick där gravid :)

Min stora kille blir 7 år och honom ammade jag nyss ( känns de som ;)

2009-04-27 @ 22:02:06
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Heyli

åh men va häftigt! bra att börja i tidig ålder också, då lär man sig ju bäst :) va kul att de går bra för henne också på förskolan!

2009-04-28 @ 00:09:30
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0