Linda vill ha...

Då nu värmen kommer så inser jag att min garderob måste uppdateras så i brist på något annat att göra så ögonshoppar jag på nätet:-)

Nu var det Lindex hemsida jag hamnade på och jag har väl alltid tyckt att dom mest har snygga barnkläder, men visst finns det både ett och annat jag skulle vilja ha därifrån så detta är vad jag vill ha från Lindex i min nya garderob..
 


Lindex Shop Online - ECO KlänningLindex Shop Online - Haremsbyxa
Lindex Shop Online - Linne Lindex Shop Online - Kjol Lindex Shop Online - Jeans Lindex Shop Online - Topp

Kommentarer
Postat av: Nina

ja vet. det blir bara värre å värre. inge skoj alls ju. förstår inte varför det blir så. är det vi som blir känsligare eller ökar dosen av pollen för varje år?



ja ska bli grymt härligt med dop. underbart! å så solen som tittar fram. längtar redan tills solen går upp imorrn :D härligt!



va har du haft för dej. några skojjiga planer inför helgen? krams

2009-04-23 @ 22:21:38
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Heyli

åh de svarta linnet i mitten gillade jag! hade ett liknande, men det är förstört av mögel..



jaa sverige är underbart! så slipper man prata engelska också som man måste göra om man åker utomlands :p låter ju härligt de, ta det lite som det kommer!



jaa dia psalma är nostalgi de verkligen! och tack, ska försöka bli frisk :) hoppas du får en jättebra helg du med! kramar!

2009-04-23 @ 22:50:22
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: MissCM

åh vilket sött linne längst ned!

2009-04-24 @ 01:15:13
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0