Usch vilken dag...

Trodde då jag åkte imorse att dagen skulle bli varm och behaglig, men jag kom inte ens fram til centralen förrän himlen började bli grå och kylan tog vid..Solen gjorde oss sällskap dock en liten bit på dagen, men någon värme gav den inte och på eftermiddagen kan jag lova att jag stod och huttrade en hel del i 2 timmars tid..

Som om det inte vore nog så verkar våra barn ha hamnat i någon slags våryra där det går ut på att höras och synas mest just nu på både gott och ont;-)

Nu är jag iaf hemma och mysigt nog så väntade Leia in mig så jag fick lägga henne och nu sover hon gott, ska snart göra henne sällskap till *Husfruarna* sen är det natti natti..

Nä jag är helt kokt i skallen så lika bra att stoppa här och hoppa i nattsärken för jag börjar banne mig se dubbelt av det jag skriver så sov gott därute...

Hoppas ni haft en skön dag iallafall:-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0