Mammalyx..

Idag ska jag få lite egentid i form av mammalyx:-)

Jag ska åka över till Solna och få mina naglar fixade hos Karin´s Nagelhörna och det behövs verkligen:-) Var ju tre veckor sen jag var där så nog har det växt ut lite om man säger så;-)

Har dock inte bestämt om jag kör på någon glittrigt även denna gång eller bara klassiskt, vi får se var det blir. Snyggt kommer det bli hursomhaver..

Sen ikväll så blir det ÄNTLIGEN dags för vårt kök att börja ta form efter en lång paus i vårt renoveringprojekt.. Blir lite hyllor och hängare som ska upp på stora väggen och sen, ja sen är det bara lilla väggen vid kylen som ska ha två hyllor och så dom förbaskade listorna som det verkligen är pinsamt att vi inte fått dit än:-)

Blir nog lila tema för att få in lite färg i vårt svart/vita kök denna vår/sommar:-)

Skoj ska det bli då allt står klart:-)

Vad ska ni göra en sån här underbar dag??

Kommentarer
Postat av: mia

Låter ju snyggt det där med erat kök =)



Åhh härligt att få lite egen tid det behöver man ha =) härligt att få naglarna fixade ;)



Japp här blir det att hålla sig utomhus så skönt så =)



Ha en toppen dag du med..Kram



2009-04-04 @ 11:17:30
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Karin

Nää ere vitt fortfarande så haru gjort fel...ha ha..

Det räcker lissom inte med F5.



Du uppgraderar din webläsare hos din tillverkare...

Tex jag har internet explorer då går jag in på microsofts hemsida och klickar på nått som uppgraderar min dator.....eru med nu...kraaam

2009-04-04 @ 11:42:49
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh skaru till moi idag....In med bilder sen...tihi...Ja ska till Ikea jag...buäck

2009-04-04 @ 11:43:39
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Nina

vi ska på dop om 55 min-. så stressad är ja :D

så det ska bli skoj..



va ska ni hitta på?

2009-04-04 @ 14:07:25
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0