Kvällsträning..

Ikväll tog jag mig till gymmet efter en veckas uppehåll och gud vad skönt det var..Ska våga mig på en vägning imorrn, men har inga större förhoppningar på något roligt resultat:-( Har ju frossat i lite onyttigt under min hängperiod och det lär väl synas tyvärr..

Bara att ta nya tag och efter påsk kanske jag drar igång med ren kur igen några veckor till jag kommer till delmål 2 och har sen bara 5 kg kvar till min trivselvikt.. Från delmål 2 till trivselvikten har jag inte så bråttom med men innan sommaren är här vill jag nog va framme iaf:-)

Blev hela 710 kalorier jag förbrännde ikväll på lite mer än en timme och det är jag grymt nöjd med:-)

En skön avslutning på ännu en underbar dag i vårsolen:-)

Har ni haft en skön dag då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0