Fullt upp i sommarvärmen..

God morgon därute!!



Härhemma har vi inte spenderat så mycke tid inomhus därav en usel uppdatering;-) Solen lyser dagarna igenom och redan då Leia slagit upp sina blå så är det lekparken som hägrar för henne..

Idag ska Jarkko fixa lite med listerna*man tror inte det är sant, men det är det;-)* så medans han pysslar med det bir vi ute i skogen och lekparken. Sen är det dags att byta däck och i samband med det så ska källaren tömmas då jag äntligen får en chans att ta mig in i förrådet då. Måste få utrymme att lägga ner urvuxna kläder och dylikt då det börjar svämma över i våra få skåp i lägenheten..

Sen ska jag nog ta premiärpasset för i år på body pump ikväll, om jag nu har hunnit klart med källaren till dess annars får det bli ett vanligt träningspass för nu måste det sättas igång så det minskar lite på vågen, har stått still alldeles för länge nu, men det ska jag väl va glad för så som jag har syndat vissa dagar:-)

Hur står det till hos er då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0