En underbar dag..

Man kan ju inte annat ha då våren och värmen verkligen gjort oss sällskap idag, trots pollenbesvär så njuter jag av denna årstid:-)

Är så förbaskat underbart med mitt jobb under såna här dagar då man verkligen kan få ta tillvara på solen, vi har varit ute i stort sett hela dagen förutom en 2 timmars paus då vi hade lunch och vila inomhus, men fickk jag bestämma så skulle vi nu börja ta med oss matsäck och ta oss till Judarskogen och njuta av vädret en hel dag, men det får väl kanske bli då det är lite torrare ute i skogen.

Annars har jag mått helt OK idag, blev rekommenderad några tabletter på apoteket igår och dom verkar faktiskt hjälpa, ska nog komplettera dom med en nässpray så ska denna våren gå att njuta av ännu mer..

Nä usch vad jag blir sugen på att shoppa lite nytt till garderoben nu, men först 5 kg till ska bort, måste ta tag i träningen nu då det varit vila nästan en vecka nu.. Fy på mig!!

Hur har eran dag varit då??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0