Den underbara värmen.

Idag har vi verkligen haft en försommardag i STHLM och mer är förhoppningsvis att vänta i helgen, jag ska fixa mig årets första bränna om rapporterna verkligen stämmer:-)
 
Sen kryddar jag nog på det med årets första flaska rosévin som ska inhandlas för att verkligen njuta fullt ut på balkongen.. 


Annars har vi haft en skön dag på jobbet, om  man tar bort huvudvärken som jag haft hela dagen troligtvis pga att jag druckit för dåligt med vatten. Har nyss varit och tränat och känner mig pigg som en mört just nu:-) 

Leia har även hon haft en bra vecka förutom lite hosta nattetid, men hon älskar ju verkligen denna årstid då det är ljust vid hämtningen och vill absolut inte gå hem direkt, så nu har vi satt upp en plan att den som hämtar går till parken och den andra fixar middagen så får hon vara ute lite extra innan vi går hemåt:-) Dom är ju ute en hel del på förskolan både för och eftermiddag, dom sover ju till och med ute nu, men det verkar inte räcka för mitt lilla skogstroll..

Hur har er dag varit då?? Sol hos er också??


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart! Mer sommarvärme, tack!

2009-04-23 @ 20:58:55
URL: http://elinarnehed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0