Usel början!!

Idag är det ingen bra dag såhär långt, vet inte vem av dom här hemma som driver mig mest till vansinne??

Mannen eller trollungen???

Började redan innan jag klev upp ur sängen då ngn hade synpunkter på att JAG låg kvar i sängen!!!

Som att han aldrig slår av hörseln & sover bort halva dagen ibland??

Jaja klev upp & han for ut som ett stolpskott till gymmet, lika bra det så jag slapp se han just då:-)

Gick inte så lång tid då jag insåg att kaffet var slut, vilket är för mig det viktigaste jag behöver för att kunna ens fungera..

*gick runt & muttrade både över det & den jäkla disken som låg & förgyllde vårt kök som alltid*

Hur kan tre personer få så jäkla mycke disk varje dag???

Tog disken tillsammans med Leia som mer la all vatten på golvet, men ljust då orkade jag inte bråka, vill bli av med skiten & är hon nöjd så får jag diska ifred...

Så kom vi till vilan, en trött Leia la sig & drack sin välling & nog såg det ut som att hon skulle somna, men icke..

Efter att ha legat själv i sängen typ 1½ timme för att försöka locka henne dit så gav jag upp!!

Sura mannen kom iaf hem med ett kaffepaket så lite gladare blev jag för en kort sekund..

Leia bråkar & vägrar sova, mannen muttrar & gör fan inget härhemma för att det ska se lite städat ut,, ser han inte att saker ligger överallt??

Jag är så trött på att varje helg slösa på att städa städa & åter städa!!

Nyss skulle vi försöka på en familjeresa till Handen, men innan jag kom ut genom dörren så gav jag upp & lät han minsann ta med sig trotsungen..

Han ska inte komma undan jämnt & nu kanske jag lyckats städa upp allt på betydligt mindre tid än när dom är hemma..

Slutkontentan av det hela är att JAG måste flytta till ngt större, ja kan inte bo så här trångt där kläder, leksaker &vi tre ska trängas utan någonstans där jag kan stänga in mig..

För fan finns ju inte ens en fungerande nyckel till toaletten längre så inte ens där kan jag låsa in mig längre!!

Nä usch låt dagen sluta bättre & med en Timråvinst på köpet !!

Hur är eran dag såhär långt då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0