Tråkigt Kvällsinlägg!!

Dagen började som sagt inge vidare men blev bättre & absolut en helt dräglig dag för att va en måndag!!

Jobbade till tre, som känns helt ok tid att sluta för då kan jag hämta mitt lilla troll:-)

Mötte upp Jarkko & tillsammans hämtade vi Leia som denna dag blivit målad till en liten mus:-) Synd bara att kameran inte hängde med så hade ni fått se sötnosen:-)

Fixade mat & Leia badades sen slocknade både hon & jag i sängen.'

Vaknade upp lagom till Idol som verkligen var uselt idag!!!

Vart får dom låtmaterialet ifrån??

Den enda som gick att lyssna på var ju Linda P, får verkligen hoppas killarna tar bättre låtar..

Nu har jag tagit en gigantisk disk & ska ta & träna sen en dusch & bums i säng..

Roligare än så har inte denna dag blivit & kommer ej att bli, så ett tråkigt allmänt bllogginlägg vart det här!!

Ha det Vänner & Okända!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0