Smaklöst!!

Jag måste bara blogga om detta smaklösa innehåll som jag faktiskt inte kan förstå hur ngn funtad människa ens vill ladda hem???

Jag kan förstå att själva förundersökningen & dess innehåll blir offentlig, men varför i hela friden låta även obduktionsbilderna bli det??

Visst är det Pirate Bay som lagt ut dom, men även om jag ville se dom utan deras hjälp så hade det ju bara varit att promenera till domstolen & lösa ut den om jag nu så gärna vill gotta mig i andras tragedier..

Någonstans skulle det ha stoppats att just bilderna skulle bli offentlig för allmänheten..

Jag menar inte bara i detta fall utan i övriga fall oxå för räcker det inte med att ta del av förundersökningen i fall man nu är så intresserad av den el, måste man få se tragedin oxå för att kunna ta till sig det??

Jag undrar ju mest vilka människor det är som laddat ner detta hemska innehåll, vad gör ni när ni ser dessa bilder??

Mår ni bra av att se det??

Sover ni gott om nätterna efter att ha sett dessa två små livlösa oskyldiga barn??

Jag vet inte,man ska inte döma men för mig som är mamma till en underbar dotter som är i samma ålder som lilla Saga skulle varit ser bara framför mig riktigt sjuka människor som mår gott av andras olycka..

Ge oss en lag för att stoppa offentliga obduktionsbilder NU!!!!

R.I.P Saga & Maximilian!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0