Skogspromenad en vacker höstdag!!

Idag efter vilan tog jag & Leia oss till skogen, tänkte vi skulle hitta lite blåbär, men det var dystert med sånt tyvärr..

Men mysigt var det att promenera i lugnet & vackert väder var det ju oxå..

Hade det inte varit för myggen så hade jag nog kunnat stannat längre men efter nästan två timmar var jag bara tvungen att få oss ut till betongen igen...

En skön promenad ska ju självklart finnas på bild!!


                                 Softar i vagnen för en gång skull!!



                                   Står på bron & kollar ner i bäcken!!


                                            Sötnosen Min!!


                                             Se men INTE röra!!




                                Allt ska plockas upp & studeras!


                                   Leia i löpartagen!!


                                             Skogstrollens lilla kryp in??


                    Ängarna där Gaston alltid fick springa sig trött!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0