Nu viker jag ut mig!!

Ja inte bildligt då;-)

Men eftersom jag nu satt igång med min jakt på min idealvikt igen så tänkte jag nu göra det seriöst & va kan va bättre än att peppa sig själv genom att visa resultaten (om det blir några vill säga;-)) här på bloggen utan krusiduller??

Så här har ni mina skrämmande mått!!

Håll i er!!

Mätning kommer ske var 14 dag så nästa gång blir alltså 6 oktober!!

Lår:  70 cm den 22 / 9 -08

Midja: 85 cm den 22/9-08

Rumpa: 113cm den 22/9-08

Nu är jag mer peppad än nånsinn att ge mig in i kampen..

Ge mig gärna lite tips på övningar som funkar att göra hemma & som ger resultat eller ge mig bara en peppspark därbak helt enkelt:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0