Nu blev det kvällen!!

Jaha så var klockan kväll & snart blir det Taco tajm härhemma!!

En ständig gäst om ni frågar dom som känner oss Goofy

Av min planerar lista har jag iaf lyckats få städning & Kungsängen gjort så nu är det bara tvätt 6 skåpstädning kvar sen är jag banne mig värd mitt lilla spabad, men det får bli imorrn..

Ser ju ändå ut som även söndagen ska regna bort i Sveriges vackra Huvudstad...

Halva dagen har gått åt att sitta i en jäkla bilkö & det slutade med att efter att ha gått igenom hela sångrepertoaren så var det nog för Leia hon ville ha MAT!!!!

Så när kön började släppa var det första bästa mack & en kokt med bröd som gällde så hon klarade sig till en vända på maxi & sen hem... 

Ang, utmaningen som jag fått så måste jag nog ge upp!!

Kan inte komma på 7 knasiga grejer som förknippas med mig & som ingen vet!!

Menas det då att jag är som en öppen bok då eller rent utav *boring*???

Nä nu ska mysa lite med familjen i mitt nystädade hem!! *me like*

Ha en skön lördag alla!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0