Natti Natti!!

Nu tackar jag för mig ikväll, då tanken är att jag ska upp tidigt & köra ett träningspass innan Leia vaknar, har surfat runt lite nu & läst om det tragiska i finland..

Hur kan man ha så mycket hat i sig så ung??

En tanke till alla drabbade familjer!!

Imorrn är en ganska spännande dag då jag ska ringa på ett jobb som jag blivit tipsad om:-)
Är inte aktuellt förrän efter årskiftet då mitt kontrakt går ut, men det verkar va en bra arbetsplats samt att dom anställer en på fast tjänst & dte är ju dte jag är ute efter..

Får hoppas jag får tag på henne imorrn & att vi kan hitta ngn dag snarast som vi skulle kunna ses på..

Berättar mer om det imorrn iaf:-)

Sov gott vänner & okända!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0