Idol & D.H!!

Ikväll är det tv´n som gäller, blir en träningsfri dag då min nacke värker efter en väldigt stressig dag på jobbet..

Killarnas tur i Idol & man får ju hoppas dom är bättre än brudarna på att välja låtar samt framföra dom, för gårdagen var usel om jag får säga mitt..

Är ju även säsongspremiär av Desperate Housewifes & det får man ju inte missa sen är det go natt för så trött som jag varit idag orkar jag inte så mycke mer..

Kort & gott en usel dag på jobbet, men imorrn är vi full styrka igen samt så ska jag på öppet hus på jobbet som jag är intresserad av så det ska bli spännande:-)

Var nu ikväll iväg på maxi & inhandlade ett dagisset till Leia, 300 kr för termobyxor & jacka, billigt & duger gott & väl till overall säsongen börjar..

Är ju även hockey ikväll & Timrå leder efter en period med 1-0, får hoppas på vinst ikväll mot Luleå..

Har inte så mycke intressant att skriva om då mina jobbdagar oftast ser likadan ut, dvs, jobb, middag & sova:-)

Nu sista rycket inför idol!!

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja huva vart skit rädd, för du vet ju det kunde ju varit sant!!! pust

Ja Bree har nu 62/68 i sina

bli medlem här inne så ser du

http://www.taaz.com/index.html

2008-09-30 @ 22:07:44
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0