I väntan på chinamat!!

Bloggar jag lite!!

Idag har det varit en dag med full rulle på jobbet,, ena kollegan vabbade så vi var två på 14 barn för vikarie vad är det????

Jaja gick bra ändå, men det känns i kroppen & psyket efter en sån här dag & dessutom då man hämtar hem en unge som är i en trotsperiod utan dess like..

Bara & gilla läget, men visst FAN vill man rymma ibland till lugnet, bara för sisådär några timmar för att inhämta ork..

Nu väntar jag som sagt på Jarkko med lite gott från chinan, för laga mat orkar jag banne mig inte..

Var även & hämta lite paket från ellos idag & alt jag beställt som kom blir kvar härhemma:-)

Nu ska jag kika runt lite & sen äta & träna:-)

Vad händer hos er??

Tjingeling sålänge!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Chinamat jag tro jag dör VAD GOTT!!



Näää då ingen bäbis är det i min mage inte ler

Här har jag hittat min bakrund

http://mallansvra.spaces.live.com/blog/cns!CB898D12EB976AAD!606.entry



kram

2008-09-17 @ 23:55:17
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0