Höst Söndag!!

Go morron därute!!

Idag verkar både huvudvärken & mitt dåliga tålamod förvunnit, men Leia är ju oxå en så länge rätt duglig & mannen har åkt & jobbat:-)

Känner att jag kanske klagar rätt mycke över hur situationen ser ut härhemma, men att aldrig ha ngn som passar skruttan, om än bara för några timmar tär verkligen på mig & hela mitt förhållande med Jarkko..

Nu har ju jag börjat övertala Jarko att leta upp ngn slags barnflicka som bor i närheten som kan börja med att gå till lekparken ngn timme & sen får man utöka & ja.

Övertalningen är inte helt lyckad...

En redig utekväll behöver jag oxå då septembers jobbkväll blev framflyttad till denna månad så jag hoppas jag kommer iväg på ngt, ska iofs på hockey snart men det är ju en vardag & jag måste ju stressa in ett föräldramöte därimelaln så det blir mest hockey den dagen & lite mindre öl;-)

Nu sitter solstrålen & sjunger om sina underbara fröknar, tror nästan hon gillar dom för mycke ibland??

Förra helgen stod hon på balkongen & skrek ut deras namn, men skönt att hon gillar dom iaf..

Nu blir det morronkaffe & lite frulle, sen är mina planer att:

* Betala Räkningar *urk*

* Åka till Handen & shoppa lite kläder åt iaf Leia.

* Vara ute i den  underbara solen & få lite ljusterapi..

* Tvättstuga ikväll.

Tror inte jag har så mycke mer måsten idag..

Vad händer hos er då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0