Hair makeover!!

Efter att ha tröttnat rejält på mitt tråkiga halvblonda hår så tog jag tag i saken själv..

VArför betala massvis med pengar hos frissan då man helt enkelt får samma resultat härhemma??

Blev en kastanjefärg som fick lägga grunden på mitt underhår & en lite uppljusning på min utväxt upptill..

Resultatet ser ut att ha blivit bra, men väntar fortfarande på att det ska torkas så att nyanserna kommer fram..

Lägger in bilder senare, men nöjd är jag iaf då håret innan bara var allmänt tråkigt & behövde få en lite uppfräschning nu under hösten..

Annars har dagen varit helt OK med jobb, ica maxi & en grymt trött Leia som slocknade på tre röda härhemma..

Fick dock ett tråkigt besked av en gammal ungdomsvän vars pappa tragiskt gått bort:-(

Tänker på hela er familj & det finns som sagt inga ord som kan fylla det tomrum som ni nu känner!!

brinnandeljus3_1164868533.gif

Till alla som läser säger jag dock att va rädd om era kära man vet aldrig då ett farväl kommer inpå en!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0