1 mil!!

Har precis avslutat mitt täningspass & det blev hela en mil jag "orbade" idag..

Ska ha som mål att "orba" 1 mil om dagen istället för hur länge jag står på den!!

Blev även 200 sit ups men när man har en lekfull liten Leia på sig för hon tror att vi ska flyga flygplan så är det inte så lätt att få till dom så det får bli några ikväll oxå:-)

Det känns iaf bra att ha fått iväg ett pass idag & kanske jag rentav tar 1 mil redan ikväll..
Skulle ju va bra att kunna få iväg två pass per dag då möjligheterna finns..

Jag vill ju se resultat redan vid nästa mätning & då går det inte att ligga på latsidan;-)

Nu en dusch sen lite lunch!!


Kommentarer
Postat av: Egoina

jag bor i skåne.. men jag kan typ pendla. allt för ett jobb ;) tack!

2008-09-24 @ 14:26:35
URL: http://egoina.blogg.se/
Postat av: Linda, Vilma o Lova

men oooj va duktig du varit:-)

Tycker du ser smalare ut på ansiktsbilderna:-)

Kan du inte lägga in en hel bild?=)

och va fiiin din blogg är!

Vill också lägga in egna bilder och bakgrund.. men sånt förstår jag mig inte på:-)

2008-09-28 @ 10:29:52
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0