Vem är mest sjuk??

Ja härhemma så är ju vi båda förkylda & med krämpor i hela kroppen, & att ha med en väldigt pigg liten tjej som behagade sig att kliva upp före sex i morse så startar ju oxå den vanliga frågan!!

Vem av oss är mest sjuk??

Vem ska få äran att kliva upp & fixa blöjbyten, frulle osv??

Jag klagar sällan då jag är sjuk, visst min hals smärtar min näsa rinner & huvudet har dunkat sen jag öppnade ögonen kl sex..

Men jag tar mig i kragen & fixar till mig, man känner sig alltid lite piggare med lite smink på sig så nu kan jag iaf ta mig utanför dörren..

Men Jarkko då???

Ja han har ju sen igår kväll poängterat hur sjuk han är, hur snorig & ont i kroppen han har, sen smärtar ju även hans rygg så visst fan är det synd om honom eller???

Hur sjuk han nu är så var det han som tog upp imorse om att vi skulle åka iväg & shoppa lite mat & kanske ngt annat smått & gott så nu när man är redo för att vistas ute vad gör han då???

Han har gått & lagt sig & sovit igen!!!

Ja han kanske trots allt är den som är mest sjuk i detta hem för tillfället;-)

God morgon förresten!!

Kommentarer
Postat av: cicci

Fy är ni sjuka igen!!!

Ja det är väl priset för att jobba med barn det s

näää hoppas ni känner er piggare snart igen

kram på er

2008-10-19 @ 00:45:43
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0