Vem åker ikväll då??

Ja tio minuter kvar & man undrar ju hur Tittarna ska rösta ikväll??

För mig utan att ha hört dom ikväll så har jag en given som jag anser är alldeles för svag i utstrålning samt röst & han borde ha åkt redan i tisdags!! Jesper!!

Gårdagens skräll, för enligt mig så var det en mindre skräll att Linda åkte så vet man ju inte vad tittarna rösta efter???

KAn ju bara hoppas hon kommer tbax som joker för henne vill jag ju se mer av!! Tycker hon är en av dom som har störst potential att lyckats med ngt i denna grupp, men men som sagt en joker skulle sitta fint i år med:-)

Nu ska jag bänka mig & titta in idolerna & lilla Johan Palm som ju bara är för söt;-)

Vem tror ni på då??

Kommentarer
Postat av: Cicci

du har blivit nominerad av mig, läs på bloggen

kram cicci

2008-10-03 @ 14:51:53
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0