Utvecklingssamtal!

Denna vecka har jag både varit på Leia´s utvecklingssamtal samt haft mitt första egna samtal med föräldrarna jag jobbar med:-)

Båda gick jättebra & Leia är tydligen en väldigt lugn & observerande liten dam på förskolan medans härhemma är hon en riktigt vilde som älskar att synas:-)

Den enda plats hon tar för sig mest på & visar sina kompisar är i skogen så jag *funtar* verkligen på att kolla upp uteverksamher häromkring till flytten på storbarn sker..

Hon ÄLSKAR ju verkligen naturen & om vi nu kanske hittar ngt annat boende så kommer jag defenetivt söka mig till dom, tyvärr vet jag ju vilken kö det kan va till dessa men ett försök skadar ju inte..

Mitt samtal idag på jobbet gick helt ok, föräldrarna verkar nöjda & även om det varit lite turbulent denna termin så försöker vi ju verkligen ta igen det & jag tror föräldrarna inser det oxå..

Känns iaf bra att man får utvecklas på jobbet med lite variation i sina sysslor:-)

Imorn blir det Halloween fest på jobbet med alla sötnosarna:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0