Usch vilken tråkig helg!!

Ja denna helg går inte till historien som den mest aktiva om jag säger så!!

Igår var vi hemma mest hela dagen, skulle ta oss till Maxi men då vi skulle starta bilen så ville den inte alls det IGEN!!!

Är nu dags att inhandla ett nytt batteri då den uppenbarligen inte klarar av att stå några dagar, jag hoppas till gudarna att det är att batteriet är det orginella & rätt gammalt med andra ord, för annars får vi räkna med en saftig utgift såhär inpå juletider..

Men med min tur just nu så är det väl ngt allvarligt, för varför ska man få lite ro i sitt lilla liv ngn gång??

Räcker det inte med negativitet runt mig nu??

Skitsamma jag har en underbar familj som jag älskar & som älskar mig så varför klaga??

Bara att titta & lyssna på min underbara dotter så inser jag hur lyckligt lottad jag är som fått Världens Vackraste Dotter, för det är hon, men en vilja av stål som mor sin;)

Nu ska jag fnula ut ngt som vi kan spendera denna söndag på då städningen & tvättningen redan är avklarad så är vi Fri från allt sånt idag,, skönt skönt!!

Bjussar på en bild på min Prinsessa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0