Tråkig shopping!!

Idag var min superdupertidiga dag på jobbet så innan jag skulle hämta Leia tänkte jag ta mig en runda & shoppa lite inför utgången imorrn, men som alltid då man SKA shoppa så hittar man INGET!!

Detta problem har jag alltid då jag får för mig att nu måste det shoppas, men då jag inte har tid eller pengar ja då hittar jag banne mig allt jag vill ha..

Shoppingen slutade iaf med två likadana koftor dom har olika färg dock, men då dom endast kostade 99 kr på REA så slog jag till, man kan inte ha för mycket stickat i garderoben under höst 6 vintermånaderna enligt mig:-)

Ja frågan återstår ju fortfarande vad jag ska ha på mig imorrn på festen??

Jeanskjol VS snygg Tunika??

Blir en tripp till Handen imorrn & se om jag hittar mer då jag har med mig en rastlös Leia:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0