Storfrämmande!!

Jaha så ser det ut som att Freddy the man ska ge oss besöket vi nu gått & väntat på sen Leia typ var 6 månader eller??

Vem han är??

Min käre svärfar från oljerika Norge:-)

Om det nu stämmer att dom kommer på söndag så ska det bli skoj att träffa dom & framförallt att Leia får träffa ngn i sin  släkt på pappas sida..

Sen skadar det ju inte om han har med sina gaddningsgrejer så att man kanske kan få sig en liten tatto av svärgubben..

Jaja vi har ju hört den förr att dom ska komma & sist så träffade vi dom typ 15 minuter på ett vandrarhem & fick med oss en kallrökt lax från Norge, sen drog dom vidare till Finland så vi får se hur det artar sig..

Men om planeringen stämmer så ankommer dom söndagförmiddag då en förmodligen bakfull Linda tar emot dom med familjen:-)


Kommentarer
Postat av: cicci

Men vad roligt om dom kommer, det var ju ett tag sedan han såg prinsessan eran!!

vad skönt för dig gumman att hon lyckas sova en hel natt nu!!! kommer i håg när Elliot bjöd på det för första gången,den morgonen jag vaknade trodde jag att något var fel och nästan väckte han för att se att allt stod rätt till!!

Men nu är jag tillbaka till runt 1, fast med Bree denna gång, favorit i repris!!! s

massa kramar till er från oss i Norr

2008-10-23 @ 20:25:36
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0