Så var det Fredag igen!

Och lagom till helgen slog även förkylningen till på både mig & JArkko så härhemma händer nog inte så mycket i helgen..

Tanken var ju att ta familjebad på Torvalla men det får bli skogen & kanske vi får till ett höstträd härhemma istället:-)

Ikväll blir det liggläge i soffan & kolla först in Idol, men att döma av några av skriverierna så gör Robin E ännu ett plattfall i både låtval & framträdande, jaja han är väl helt enkelt inte den Idol jag trodde mig höra i han, vill ju fortfarande se han till rocktema, men han måste välja bättre låtar samt ge lite mer utstrålning på scenen så kanske han kan ta sig lite längre iaf..

Nä nu ska jag krypa upp under täcket & bara softa efter en riktigt brutal jobbvecka är man verkligen värd det...

Ha en skön kväll vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0