Kanske nytt jobb på G!!

Japp så har jag varit & kollat in den andra förskolan & gisses vilka lokaler!!

Nu var dom inte färdiginredda, men man ser potentialen & ja skulle jag va innerstadsfamilj så skulle Leia sättas i kö direkt,, men nu får man väl hålla tummarna på att jag får jobb där efter årskiftet..

Högre lön, bättre tider, fast tjänst & ett helt underbart arbetsgäng, kan det bli bättre??

Så tråkigt att jag inte kan säga upp mig & börja på stört, men så är det med mitt rättslösa vikariekontrakt:-(

Imorrn ska jag skriva ner några rader om mig & skicka med två referenser så får jag hoppas att dom blir så pass nöjd att dom vill ha mig för jag vill verkligen börja om på ny kula nu efter årsskiftet..

Få känna arbetsro & glädje igen!!

Nu ska jag bråka Leia till sömns sen Idol, så sur på att Rasnus åkte igår:-( Ville se han sjunga rocktema ju!!

Ska även slänga in lite träning om jag inte slocknar, har ju lite känningar i halsen så jag vete tusan om det är dags för flunsan här nu??

Jaja ni får ha det så gott så länge vänner & okända!!


Kommentarer
Postat av: jannica

allt bra?

2008-10-01 @ 19:33:19
URL: http://mysiigt.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0