Guns N Roses!!

Jag har sen jag hörde Paradise City -89 bakom en barack på Selångers Marknad alltid älskat, avgudat & varit så förkrossande kär i hela GNR men framförallt Axl:-)

Vet inte hur många gånger jag varit på väg till storstan för att se dom??

En gång hade jag faktiskt kommit så långt att jag bokat biljetter, men som jag fick boka av efter påtryckningar från hemmet jag bodde på då..

Det kom att bli deras sista spelning här i Sverige, iaf med den uppsättningen bandmedlemmar!!

Nu har ju
karusellen snurrat igång igen runt Axl & hans nuvarande uppsättning, vilket jag tycker är mest bara pinsamt att läsa om hur denna skiva skjutits upp år efter år..

Kan det verkligen stämma att den släpps i november??

Ja den som älskar DR pepper må ju hurra då i Staterna, då dom basunerat ut att dom bjussar på gratis läsk i ett år:-)

Att han sen dessutom fortfarande vill vara ngt av en BAD BOY, fast numera full med Restyline el ngt annat han jämnat ut sin hud med känns bara sååå, jag vet inte vad jag ska skriva där!!..

Hallo min Axl från förr var äkta vara & inte ngt Plastic Fantastic..

Men musiken då hur låter den??

Ja jag har bara lyckats hitta denna snutt på nätet & kan ej uttala mig om vad jag igentligen tycker om detta, är det bra?? Eller vill jag bara tycka det är OK bara för att det är AXL??
 



JA säg det min vän!!

Jag kommer alltid ÄLSKA gamla GNR med deras underbara & känslosamma låtar som min tonårstid präglats av, & när jag lyssnar på Appetite  skivan så blir jag åter igen 11 år bakom en barack på Selånger:-)


Lyssna & njut på ett av världens bästa band från förr!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0