Ge mig energi!!

Denna vecka har ngt hänt mig, min energi är helt slut & varje morron har varit en hård kamp att ta sig upp!!

Visst, jag har väl aldrig varit ngn morronmänniska, men blivit bättre sen modersrollen tog över mitt liv, men denna vecka har snozzen tryckts på över 30 minuter varje morron, så det blivit stress för att hinna med tåget & dagislämning..

JAg kanske ska ta & köpa hem nå vitaminer eller så på burk, vad vet jag??

Försöker ju gå & lägga mig tidigt samt så tränar jag ju för att iaf få upp hälsan lite efter sommarn, men ja kanske det är min vanliga höst/vinter depp som är på intåg...

Usch, sen har jag ångest för om jag ska ta min chef som referens & iom det berätta att jag söker annat jobb efter nyår, måste bestämma mig till imorrn då jag ska skicka iväg mailet i helgen..

Är inte van att söka jobb via referenser utan har ju alltid fått provjobba mig fram, & jag vet att chefen gav en annan kollega uselt omdöme då hon fick reda på att hon sökte annat jobb, men jag har ju alltid kommit överens bra med domiaf enligt mig.. Ångest ångest!!

HAr iaf tränat en mil på orbin & det får mig iaf att känna mig lite bättre till mods:-) Duktiga jag!!

Nu måste jag kila en sväng!!

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0