I brist på annat!!

Väntar på att tvätten ska bli klar & att Jarkko ska komma hem så då tänkte jag att liksom många andra ta & lägga in en rolig lista som jag hittade inne hos Cicci:-)


BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Varje morron då jag ska in med linserna tar jag tillfället i akt att leta rynkor mm:-)
Gnälla: Im The Master i att Gnälla:-)
Skrika: Varje gång Timrå gör ett mål så skriker jag ut min glädje, sen höjer jag nog rösten ett ex antal gånger per dag:-)
Sova: Ja men för lite för min ålder
Ha ångest: Jag har nog ångest över det mesta i livet, det hör nog till mitt liv litegrann:-)
Skada dig själv med flit: Har hänt då jag var yngre.
Ta mediciner du inte borde ta:
Nope
Vilja dö: Aldrig!! Har dödsångest bara ngn nämner ordet för mig!!
Drömma mardrömmar: Rätt ofta nu på sistone, jobbrelaterade mardrömmar dock..
Drömma sexdrömmar:
Händer väl;-)
Ta droger:
Alkohol & feströkning hör väl dit så JA..
Försöka vara annorlunda:
Än vem då?? Jag är som jag är, köp det eller låt mig va!!
Klä dig i svart: Älskar svart, men har även börjat sticka in lite färg härhemma..
Gå till kyrkan: Oh, nej får syndiga tankar bara jag närmar mig en & tror Gud hör mig då;-) 
Gå i skolan: Inte sedan 2005.
Röka: Feströker endast numera..
Ha sex: Det händer väl, men som sagt inte ofta..
Ljuga: Inte längre, men nog har man dragit lögner i sin ungdom..
Hata folk: Ja det finns några i mitt liv.
Lita på folk: Väldigt få.


VEM:

Saknar du: Gaston saknas härhemma..
Rörde dig sist: Leia för 2 minuter sen.
Vill du slå: Jag slåss inte men Anette kan iaf få en liten käftsmäll för det hon gjort just nu.
Kysste dig sist: Jarkko om nu inte Leia´s blötpussar räknas:-)
Vill du kittla: Leia för hon är som mor sin, kittlig till tusen:-)
Kramade du sist: Leia såklart:-)
Vill du prata med: Ingen, nu njuter jag av tystnaden:-)
Skrek du på sist: Anette.
Vill du vara som: Den jag är, fast några kilon lättare som förr:-)
Fick du sms från senast: Broder.
Ringde dig senast: Jarkko.
Är snyggast på jorden: Alldeles för många att välja på så jag svarar mina älsklingar härhemma:-)


HAR DU:

För många vänner: Jag har få men bra vänner i min närhet.
Förföljelsemani: Nej.
Tvångstankar: Jorå det finns ibland:-)
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet;-)
Någon fysisk sjukdom: Förkyld till tusen ljust nu..
Någon skada: Min tumme som aldrig blir bra.
Färgat håret: Ja.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Dom enda som har smycken i dagsläget är tungan & öronen.
Egen dator: Egen & egen, familjens dator men önskar mig en laptop av tomten:-)
Bra självförtroende: I vissa lägen.
Kysst någon: Ja inte är man okysst iaf;-)
Sagt jag älskar dig till någon idag: Leia har iaf fått höra det idag.
Bjudit ut någon: Kanske inte idag men under min livstid har jag bjudit ut en del:-)
Varit kär: Riktigt kär få gånger, men jag är iaf det nu:-)
Dumpat någon: Oh, ja både schysst & oschysst..
Stulit någonting: Måste jag ju erkänna att jag gjort:-)
Lämnat landet: Några gånger..
Tuttat eld på nått: Ngn liten brand i skogen var man väl med på..
Gjort något olagligt: Jorå det har hänt..


HUR:

Går du: På mina fötter med mina ben..
Svarar du i telefonen: Beror på vem som ringer.
Fördriver du tiden: Med småbarn finns det ingen tid över till att fördriva.
Mycket pengar har du: Inte tillräckligt..
Tjänar du pengar: Jag jobbar..
Ofta diskar du: Varje dag tyvärr..
Ofta städar du: För ofta enligt mig själv, för lite enligt dammråttorna som kommer fram..
Många stör du dig på: Det finns en del..
Ofta träffar du din familj: Min egen lilla familj, varje dag. Mamma & pappa med bror sällan tyvärr.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är redan ngt, Leia´s mamma!!
På rymdvarelser: Ibland kanske..
Att folk tycker om dig: Det finns en del som kan ta den jag är & gillar det, dom andra ja dom finns ändå inte i mitt liv så vem bryr sig??
På ett liv efter detta: Vill inte att detta ska ta slut så jag hoppas att jag bara får börja om & leva samma liv igen..
Att fiskar kan tänka: Det kan dom säkert, dom har väl en hjärna??..
Att du kommer leva länge: Det får jag verkligen hoppas på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0