Dagens att göra!!

Idag är det mycket som ska göras men först ska jag iaf försöka mig på ett litet träningspass då min kropp inte alls mår bra av att inte träna på en vecka, känner mig bättre då jag inatt fått sova ut en hel del..

Jarkko är på thaimassage just nu & efter det så ska vi iväg & shoppa lite färg & måla klart köket, skulle ju tagit listerna oxå men sågen fick vi inte tag på, har ju bara gått över ett år sen vi började renovera köket:-)

Sen får vi se om jag tar en kort sväng själv till Handen el, om vi åker imorrn, måste inhandla vantar, halsduk 6 mössa samt kanke ett par skor & byxor..

Även som vanligt så har vi disk & städning på schemat men det är ju ngt vi alltid gör på helgerna tyvärr..
Ska anlita städerska den dagen vi flyttar till större!!

Sen ska jag fortsätta jaga broders ex då vi hade tänkt oss en kort tripp till S-vall nästa helg för att hämta soffan, men hon vägrar ju svara så jag börjar bli lite smått förbannad om jag säger så!!

Tror inte vi har så mycket mer idag som måste göras, men imorrn är det ju en ny dag med en hel ny lista över saker som ska hinnas med för veckorna hinns det ju inte göras så mycket på...

Nu ska det tränas så tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0