Bloggtorka!!

Blir inte så mycke bloggat denna vecka då svärfar me dGro är på besök:-)

Leia är glad att ha dom omkring sig även om hon tycker *faffa fred* är lite läskig att komma för nära men på håll ja då är det skoj..

Gro är favoriten & även om jag försöker få henne att säga farmor Gro så blir det mest *momor*

Varje morron vill hon in till *momor* innan vi ska gå iväg sötnosen..

Jarkko har blivit gaddad & dte blir grymt snyggt, bilder kommer ngn annan dag..

Jag ska bli gaddad på lördag som det ser ut nu & vi har nu tagit fram en bild Fred gillar & som han ska montera ihop med lite smått & gott..

Som jag sa till honom så känns det speciellt om han som är farfar till Leia gör denna bild av henne som jag alltid velat ha..

Nu ska jag gå & va sällskaplig då min käre sambo ligger däckad bredvid en underbart söt Leia..

Bild på fotot vi ska använda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0